sastolen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Hver gang jeg starter bilen står balansen skrudd fullt over til venstre, og enkelte ganger står bassen på max i tillegg. Noen som kjenner problemet? Litt irriterende Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Har samme problem i min hele tiden Bal og fad er helt til ene siden. Bass stiller seg på maks og volumet stiller seg også opp en del høyere. Diskant og sang nr er lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John @ Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Har tidligere hatt en 96 523 som hadde nøyaktig samme problem som Dere beskriver. Var vistnok en feil på tidligere modeller av e39. Stereo må byttes for å fikse problemet. På den annen side fant jeg en løsning til å leve med: Satte Fader og Ballanse et hakk til venstre og dermed huska stereon av en eller annen grunn dette, men kun dette. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulyden Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Utrolig sammentreff! To tråer som starter samtidig med akkurat samme emne må jo være på grensen til det overnaturlige! Det tipset som ble gitt med å stille litt til venstre har jeg også brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå