Sheamus Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Har et sett Dobbeleike M135 felger vurdere tilsalgs, 18" ET47. Bør ha nye dekene. Ble levert standard i 225/40R18 sammen med M-pakke på E46 og den er en M-Sport felg til E46. De heter Dobbeleike M135. Men er åpne for innbytte mot en sett org BMW felg E36 med bra mønstering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 er det org felger med breie bakhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 er det org felger med breie bakhjul? Tror alle felgene er samme, hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 da er de kopi. evt 4 fram felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 byr 3000, mer vis de er bredere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Er ikke sikkert at 4 fram felger men skal sjekke i høstferien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 er det noe form for skade på de? lakk skade, kantkjørt, sprekker osv ? hvis ikke kan de være av interesse, da jeg trenger nye felger til e46 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 er det noe form for skade på de? lakk skade, kantkjørt, sprekker osv ?hvis ikke kan de være av interesse, da jeg trenger nye felger til e46 ^^ De har ikke sprekk men kantkjørt og lakk skadet, pga skrapt av veikant. Fins ikke bulk i felgene... Og må ha nye dekkene men bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 ok, da venter jeg til høstferien da du får tatt bilde av hvor kantkjørte de er ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 ok, da venter jeg til høstferien da du får tatt bilde av hvor kantkjørte de er ^^ Jepp fra 26. september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå