Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da jeg skulle fylle bensin på 520'en fosset det plutselig ut under bilen.

Jeg reagerte også på at det var litt mindre bensin på bilen når jeg skulle starte den nå dagen etterpå.

Jeg var under bilen og kikket, og der kom det ikke en dråpe. Selv ikke når jeg fylte på en 5 liter kanne.

Noen som har vært borti dette før? Trenger veldig hjelp.

Har nettopp hatt den på verkstedet og byttet dempere, også byttet jeg bensin benisnpumpen rett før. Kan det ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Jeg hadde problem med min E34, lufterørene var rustne og bilen lakk bensin hvis tanken var over halvfull. Vet ikke om det er likt på E39 men det er vel bare å fylle opp igjen og se hvor det lekker.

Skrevet

har kikket under den nå, og under sete ved pumpen men finner ingen lekkasje. var så vidt litt bensin oppå flotøren men det tror jeg kommer av at jeg hadde en slangeklemme som var ødelagt på bensinslangen, så den er nå byttet.

Etter en prøve tur på en virkelig svingete vei, så gikk jeg ut i en kjempe sladd fordi at jeg fikk bensin på bakshjulene. Og der jeg hadde sladdet så lå det en svær dam med bensin.

Det eneste jeg kunne se under var litt bensin på kanten av tanken. og oppunder ved skøten på akslingen, sånn som man ser på bidet her.

Men er det noen som vet hvor lufteslange er kobet til? er det ved tanklokket eller noe? finner den ikke uasett hvor jeg kikker, men det er vel mulig den ligger bak innerskjermen bak?

274sdh15ewkdbyv3t6fh.jpg

Skrevet

Jepp! må få tatt en titt...

Men er det sannsynelig at det kommer ut der i en sving, og når jeg fylle en del bensin...var vel 40 liter jeg fylte før det kom ut, og da var tanken nesten tom når jeg begynte....ser den holder på bensinen når den står stille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...