Highflyer Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Hei folkens! Har en -98 mod 318 tds hvor registeret sviktet og tok knekken på motoren. Blitt anbefalt å prøve å ordne en byttemotor, men sliter med å få tak i noe som passer...og evt noen som kunne tenke seg å ta jobben...hvis det lønner seg da?! Håper at noen her kanskje kan komme med noen gode råd på hvor jeg kan få ta i en overhalt motor / byttemotor til denne bilen. Kan også gjerne bytte til bensin om det gjør saken lettere forøvrig. Siden dette ikke er en spesiellt eksklusiv stasjonsvogn, vil også kostnadsramme spille inn. Vet ikke hva bilen er verd, men er forøvrig i tilsynelatende ok stand, sølvfarget, takluke, 180.000 Km. Hvis noen selv er interessert i å gi et tilbud på jobben med motor er dette også av interesse. (Står i Skien). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Høre med Motortechnic, er like i nærheten av deg. Ellers kryr det av flinke "mekanikere" på bimmer nedi der så burde ikke være noe problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 jeg kjøpte brukt motor fra hugger i sverige. henta den i strømstad og betalte 10k. jobben gjorde jeg derimot selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts