Blyfri Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Jeg har nå delt ett orginalt frontlyktsett til E34 helt, men sikte på å sote glassa. Hva er erfaringen til folk med soting? Jeg tenkte å sikte meg inn på noe ala sota DE lykter i farge. Hva skal jeg bruke og hvordan? Alle tips/erfaringer tas imot med takk!
Eksos Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Da lakkerer du rundt linsa på nærlyset, da får du det gjort på samme måten som org. hella DE lykter, og lysa lyser like bra som før På langlysa bruker hella ett kryss de setter inn.. Ville ikke brukt sotespray på glassa til slikt, kjedelig med dårlig lys.. Finnes mange filmer av dette på youtube, fant ikke noen i farta..
Blyfri Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Okai, har kjøpt noen sorte lykter med angel eyes i, men de har helt klare glass, så tenkte det ble finere med sota "orginal-glass", men da tror du det kan være likegreit å sette de på slik de er? Har ikke delt de andre enda så har ikke prøvd noe...
Eksos Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Sota originallys er det peneste, på Hella måten Du får jo akkurat den looken som er på org sota Hella, fordi du gjør det samme som de gjør med lyktenne, og jeg mener iallefall dette er det peneste du putte på bilen Fant filmen : http://www.youtube.com/watch?v=GS-jyLGwWHs Fin søndagsaktivitet det der!
Danny89 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 aldri aldri aldri bruk sotlakk rett på lykteglass.. er så crappy det. kjørte med det en uke i vinter også måtte jeg kjøpe nye lykter.. mister all effekten på lyset..
DBTm3 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Takk skal du ha eksos! Har leita etter den filmen i dag:)
Blyfri Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Takk skal du ha eksos! Har leita etter den filmen i dag:) Hm?
Hawkon88 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Jeg sotet med sotespray.. Gikk helt fint det, da e34 har ganske god "lyseevne" på langlysene. Jeg sotet nærlysene en del, og langlysene en del mindre.. Evt kan du gjøre som astri her inne, å bare legge på film på utsiden? Jeg syns resultatet hun fikk ble sinnsykt fint..
Eksos Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Takk skal du ha eksos! Har leita etter den filmen i dag:) Hm? Så ikke du linken jeg posta litt lengre oppi her? Der er måten du må gjøre det på
Blyfri Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Stemmmer! Jeg leste: "Takk, skal du ha eksos?" Og det ble feil:) Går litt fort iblandt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå