bergeland Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 er det noen som har peiling på hvordan jeg kan nullstille antispinn lyset?? jeg vet at jeg kan gå til bmw og få fiksa det men er det noen som vet om en side hvor vi kan gjøre det selv og slippe å kjøre helt til bmw? antispinn lyset kom etter at jeg prøvde å presse vekk bremsesjolde fra bremseskrivene fordi det lagte skrape lyd. (bmw E46 2000 modell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 kun antispinn som lyser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeland Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 airbagen lyser den og men det er på grunn a føleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 du kan høre om det er noen i området med carsoft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 prøv å napp ut minus-polen i 20 sek og så se om den blir borte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeland Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 minuspolen???carsoft?? ville bare minne på at dette er min første bmw...ikke så veldig kjent med hvor de ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 på BATTERIET i bagajserommet hehehe Carsoft har jeg, program som brukes for å feilsøke og slette feilkoder på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 og airbag-lampa som lyser vil jeg tru er beltestrammeren gjort på 1-2-3 å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeland Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 åja på batteriet ja=P det visste jeg jo skulle bare se om du kunne det=D men beltestrammeren??hva er det som er feil m den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Som oftest feil i kontakten under sjåfør setet..klipp de 2 hvite ledningene og skjøt de i sammen igjen utenom kontakten Edit: flere e39, e36 og e46 som har hatt dette problemet:( Men sjekk det opp med å feilsøke før du gjør noe, hvis du har sjekket og du vet at det er senormatten så ere jo der feilen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeland Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 ja det er under sjåfør setet problemet er.. jeg stikker å ser om jeg får det til takk for hjelpen folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå