Gå til innhold

BMW e34 elektrisk feil? Haster!!


Jholmseth
 Share

Anbefalte innlegg

tjena!

Har fått et forferdig irriterende problem med bilen min! Denne helgen har jeg og en kompis innstallert anlegg i bilen. Sub og forsterker. MEN, det er et eller annet som fucker opp ting ](*,) Vi var ferdigkoblet med anlegget og skulle fyre i gang råskapet, da jeg ser at bensinmåleren plutselig står på ca 60 liter (har bare 20l ca) tempraturmåleren går mot maks og motoren begynner så smått og jage på turtallet når den står på tomgang. Alt dette skjedde etter at vi har koblet inn anlegget. En av mistankene er dårlig jording? kan det være det? Av å til så detter bensinmåleren ned til 20l igjen. Tempratur måleren lever sitt eget liv og viser maks, selv om ikke motoren koker. ](*,) I sta prøvde vi å skru av forsterker/spiller osv. og satt på alt av lys,varme osv og da døde motoren helt ut. Kan det vær dynamoen som leverer for lite?

Setter pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme bil som deg, touring vell å merke, og min har begynt å jage. Jeg skal bytte tennplugger, og se på coilene om det er noe med dem.

Men om dynamoen lader for lite, blir alt det elektriske veldig rart, fes en kompis med mercedes hadde en dynamo som alt var feil med. Xenon lyktene blinka og diselpumpa gikk mens alt var av.

Hvis du har lavere spenning på batteriet når motoren er på, er det dynamoen som er gæli, blir volten høyere er den OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...