bergeland Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 er det noen som vet hvorfor det kommer skrapelyd når jeg kjører i lav fart fra felgene?? skarp skrape lyd...de sier at det er bremseskivene som skraper borti bremsesjoldet jeg prøvde å dytte den litt vekk men antispinn lyset kom på etter det....noen som har peiling på hvordan jeg kan få bremseskivene til å ikke komme borti??
Deep Dish Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Garantert en stein som sitter mellom bremseskjoldet og skivene. Dette er ett problem iallefall på tidligere E39 modeller. Prøv å rygge litt, bruker som regel å løsne da. Hvis du har en E39 pre-facelift, så får du kjøpt ny typen bremseskjold som forhindrer at dette skjer.!
-Erik- Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Det hadde sikkert vært nok med 23 utropstegn? 24 ble litt mye Sorry OT!
ProjectE39 Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Garantert en stein som sitter mellom bremseskjoldet og skivene. Dette er ett problem iallefall på tidligere E39 modeller. Prøv å rygge litt, bruker som regel å løsne da. Hvis du har en E39 pre-facelift, så får du kjøpt ny typen bremseskjold som forhindrer at dette skjer.! Får man kjøpt disse hos BMW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå