oxygaxe Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Har en e30 som tidligere hadde 323motor og motorstikk (opp til 85 tror jeg) denne var jo firkantet, nå har jeg satt i ny motorn med 88+ elnett, har sett litt på skjema over motorstikkene til e30 å tror alt er koblet som det skal. Noen som har lignende erfaringer? Får ikke gnist fra coil, bensinpumpen starter ikke, tomgangsregulator surrer ikke når tenningen er på. Har byttet triggersensor uten hell. Må ECU være skrudd til jord? (har ikke testet dette) Motor er en 88mod m20b25 stroket til 2,7 Denne bilen er kun til banebruk, så tips og triks får å få dette i gang mottas med stor takk. Edit:bilen skal banekjøres Torsdag og fredag denne uken, så jeg ønsker enbarmhjertig samaritan som kan hjelpe meg med dette
oxygaxe Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Er en måte å teste ut ting på, prøve og feile Fulgte fargene fra 85mod firkantplugg (bilelektriske) til 87mod stikk. Fungerte fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå