Kristian Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hei. Grunnet nybilkjøp vurderer jeg å selge min perle. bilen er en 1986 mod e28 m535 solgt ny i Norge. nå i første omgang ber jeg de som er ute etter en sånn bil ta kontakt på pm eller mobiltlf, så får vi heller se om det dukker opp en mer utfyllende annonse seinere. pris h.b.o 140000 kr. mvh. Kristian Ødegård / tlf. 47462834. legger ved et stemningsbilde fra bmwccn sitt treff i Molde, bilen er da den blå vedsiden av m6'n til venstre i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei kan du kåmm me litt meir opplysninga om der bil å bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Dette er en kjempe flott bil, sett den et par ganger i Molde. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 heisann! takk for det! hvis du tar kontakt på tlf eller mail: kristian_inorbit@hotmail.com, så skal du få vite det du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Liten bump med et ekstra bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Kan det stemme at jeg tok det bilde der? Uansett, har sett deg kjørt forbi Sunndal, meget fin bil! Lykk e til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 takk for det kan ta innbytte i e39 m5, e60, e90, eller e46 facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 her er noen flere bilder, noen endringer etter disse bildene ble tatt, bilen er litt lavere i front, orange blinkers på siden, lavere profil på dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Her er d bare og handle folkens! Har kjennskap til den bilen fra forje eier. Den er i meget god stand og den er verd pengene! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 takk for det jørgen! vi får ta oss et treff til neste år om jeg har den ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 takk for det jørgen!vi får ta oss et treff til neste år om jeg har den ennå Ja d e i mæ på hadde ikke solgt ha i vøre du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_77 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Denne nydelige BMW M535I`n kan jeg anbefale til en E28 entusiast. Jeg har selv vært eier av denne, jeg garanterer at dette er eit godt kjøp, for en som er ute etter eit flott eksemplar av M535I. Kan også nevne at den er meget påkostet. Synd at du skal selge Kristian, hadde jeg hatt lagringsplass, så skulle jeg jeg kjøpt den tilbake umiddelbart. Nydelig fargekombinasjon.... Håper virkelig den får en verdig eier, som vil ta godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 takk for det robin. nei gjør igrunn ikke meg noe å ha denne stående.. grunnen til at jeg har luftet den for salg er bare for å frigjøre litt kapital til nyere bil, helst e60, grunnet jobbsituasjonen. men spørs om det blir begge dele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_77 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Du kjem heilt sikkert t å angre, hvis du sæl`n.... D gjær i hvertfall i..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Trist visst du selger denne Kristian Men uansett en utrolig pen bil å så absolutt et strøkent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg