Anders_w Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 har en helt ny ubrukt locari /plastinneskjerm til e46 sedan fra 2002 og oppover. mulig denne er lik på preface og cab/coupe? Selges for kr 450,- ink FRAKT og festemateriell (klips osv) sendes ikke i postoppkrav pga dyrere frakt. MvH Anders W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 jeg har revet i stykker den fremste delen, er det den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 nei, dette er selve buen.. fremre del er nok en egen del desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Okei. men skal se om jeg har ødelagt den delen så sier jeg ifra Men evt hvor mye INKLUDERT frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 400 ink frakt:-) det er billig.. med klips osv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå