Anders_w Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 har en helt ny ubrukt locari /plastinneskjerm til e46 sedan fra 2002 og oppover. mulig denne er lik på preface og cab/coupe? Selges for kr 450,- ink FRAKT og festemateriell (klips osv) sendes ikke i postoppkrav pga dyrere frakt. MvH Anders W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders_w Posted September 19, 2009 Author Share Posted September 19, 2009 ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimJuhani Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 jeg har revet i stykker den fremste delen, er det den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders_w Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 nei, dette er selve buen.. fremre del er nok en egen del desverre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimJuhani Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Okei. men skal se om jeg har ødelagt den delen så sier jeg ifra Men evt hvor mye INKLUDERT frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders_w Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 400 ink frakt:-) det er billig.. med klips osv:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts