mrmpower Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 hei min far er med og starte opp en ny rc butikk som heter rc power, de selger- -biler-nitro-bensin -båter-nitro-bensin -helikopter-nitro-(bensin?) -reservedeler -extra utstyr igrunn alt du trenger innen rc så vist du/dere er intrisert, er ute etter noe spesielt så bare skriv inn spm her, eller mail på min far på bgn63@start.no eller ring 46692886 kan garantere dere god servise og gode priser internett siden vill komme etterhvert
mrmpower Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 butikken er igang, så om du har noen intresser så bare si ifra en baja b5 stock eller ss? baja 5t stock eller ss? kan ikke nevne alt de selger siden de selger alt muli men skal skrike ut med en gang nett siden er oppe
mrmpower Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 er det far din som er Gizzly på radiostyrt? stemmer det
mrmpower Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 er tidlig i løypa for dem enda, men dem jobbe med nettside, foreløbig så går det litt på salg via henvendelser, og "hvet du om noen som har" osv osv, men dem er billig det vet jeg, tror dem satser på å selge endel biler og diverse så flest mulig får gleden av denne kule hobbyen
bmwhans Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 du skriver de har alt. men i første post her står det ingenting om elbiler og utstyr. Biler på batteri og utstyr til dette.
mrmpower Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 du skriver de har alt. men i første post her står det ingenting om elbiler og utstyr. Biler på batteri og utstyr til dette. det skaffer de og dem får inn den nyeste savagen med el motor nå snart sa han vist det er noen som lurer på noe så er det bare og spør el biler, lipo batteri, vanli batteri osv osv
Prodigt Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Kanskje du er en av de som klarer å skaffe e30 m3 karrosiet da? ingen andre som klarer det, men har sett det!!!
wagon Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Trenger en kraftig styre-servo til FG´en min da den er gåen, hva koster noe sånt ? Husker hva den het i farta heller den orginale.
mrmpower Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Kanskje du er en av de som klarer å skaffe e30 m3 karrosiet da? ingen andre som klarer det, men har sett det!!! 1:10 skala da eller?
mrmpower Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Trenger en kraftig styre-servo til FG´en min da den er gåen, hva koster noe sånt ? Husker hva den het i farta heller den orginale. den bytta jeg og ut på fgèn min skal høre med han så fort han legger på telefonen han prater med en kunde serru
mrmpower Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Trenger en kraftig styre-servo til FG´en min da den er gåen, hva koster noe sånt ? Husker hva den het i farta heller den orginale. den bytta jeg og ut på fgèn min skal høre med han så fort han legger på telefonen han prater med en kunde serru han solgte akuratt den han hadde, men han får mest sansynlig vis inn en iløpet av neste uke
mrmpower Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Pris ? hvor kraftig er den ? om det er den jeg hadde så er det en 24kg servo (husker jeg rett) skal høre om pris jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå