DANI Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Å jeg kan starte med at den kommer IKKE I fra Fredrik sin stjålne Gt kommer fra broren hans sin. Er en liten skade rett under venstre fram lykt ellers helt fin.kan ver jeg har lister til den men da må jeg leite litt. Kom med BUD: Tlf:95238449.
Tommy Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Bare til opplysning, så er GT fronten samme type som sitter på vanlig M3.
iNthe Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 kan være interessert. men listene er du nødt til å finne. dem koster en formue om man må kjøpe dem nye. kan du lete og skrive i tråden når du finner dem?
Chris_325iM Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 regner med at du ikke har GT leppa siden den ikke er med på bildet?
DANI Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 har ikke gt leppa nei,men skal se i dag om jeg finner listene. SP1FF har høyeste bud med 1000kr.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Bare til opplysning, så er GT fronten samme type som sitter på vanlig M3. Vist du ser bort i fra att den har utskjæring under til festene til GT-spoileren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå