chiller Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Da ser det ut til at det er min tur å få problemer med kamakselsensoren. Mistet masse kraft og leste ut feilminne med carsoft: 65 CAMSHAFT ANGLE PULSE GENERATOR Er det innsug, eller eksossiden? Ser at motoren min har begge, og jeg kunne ikke finne ut hvilken det er... Eneste jeg finner på nett er noen som mener at det er til innsugssiden, nummer 18 på dette bildet: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
chiller Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Noen som har en howto på hvordan man bytter innsugskamakselsensoren?
-Vegard- Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Noen som har en howto på hvordan man bytter innsugskamakselsensoren? løsne skruen, ta den ut og sette ny inn igjen?
chiller Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Noen som har en howto på hvordan man bytter innsugskamakselsensoren? løsne skruen, ta den ut og sette ny inn igjen? ikke like lett på innsugssiden tror jeg.
GeirAndre Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 på innsugssiden skrur du ut den store skruen like ved føleren. så får du ut sensoren
chiller Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Jeg må fjerne deler av vanos-greia for å komme til sensoren.. Nummer 2 på bildet her: Prøvde å bare "skru" den ut men den satt godt, så lurer på om det er en annen måte å få den løs på?
chiller Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Da var den fiksa, var bare å ta i litt på del nummer 2, så kom den av. Problemet ble da at kabelen fra sensoren (nummer 18 på bildet) satt langt innunder innsuget, men heldigvis fikk jeg hjelp av en av de andre i kollektivet her med tynne armer til å komme til og koble av den gamle og koble på den nye Så nå purrer seksern som om den var ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå