hawk321 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Var ute å skulle fyre et par burnouter i stad, men i det jeg slapp clutchen begynte det bare å dunke og vibrere noe sinnsykt fra et eller annet baki der. (DOKK-DOKK-DOKK-DOKK hørtes det ut som) Har hørt noe lignenes lyd når jeg sladder på vintern av og til også, men ikke så kraftig som nå. Ikke noe ulyder når man kjører vanlig, kun ved burning. En kompis hadde noe av det samme problemet, han byttet noe foringer mener jeg å huske! Kan det være slitte foringer som er problemet her også? (vet man ikke skal burne eller sladde på off. veg, så spar kommentarer ang. det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Travers foringer som er slitte, kan gi slike lyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 hvis jeg skal bytte traversforinger, er disse å anbefale eller: http://schmiedmann.no/423/produkt/PFR5-507.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Nei, disse er å anbefale ; http://www.millway.se/catalog/product_i ... ucts_id=70 Jeg anbefaler aldri Powerflex.. Har lite til overs for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Hva er galt med powerflex da? I forhold til de andre produkter som fins... Mange som er fornøyd med dem har jeg hørt. Powerflex kontra originale da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Jeg føler det blir en for stor likhet til M3 foringer, og dermed ikke noe stort poeng i å montere. Knirkingen man kan oppleve drar dette inntrykket enda mer ned i søla. M3 foringer knirker ikke. Jeg har montert GSP (GS Performance) på E39'n, og dette var noe jeg kaller en ordentlig mellomting mellom M3 /M5 foringer og Plastikk. Flotte for vanlig gatebruk. Men for slurrebrakker, så ville jeg brukt stivere. Femmer'n slurrer jeg ikke med. Ikke Treèr'n heller, men det er annen sak. GSP Travers foringer eksisterer desverre ikke enda. Så jeg ville kjøpt M3 foringer til bilen din, om du ikke vil ha plastikk som jeg mener du burde bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 m3 foringer, passer de på 520 e34 da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Nei. prinsippet var igrunn kun at sportsforinger fra BMW og powerflex er ærligtalt nesten like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 ok. så originale da eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 M5 eller Delrin. Ditt valg ; ) Men stepping i understell kan komme av flere ting, så jeg ville tatt en runde med ett egnet spett å sjekket for slakk i ledd å foringer i bakstilling. En E34 basktilling er noe innfløkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå