Gå til innhold

ulyd fra bakaksling

hawk321
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å skulle fyre et par burnouter i stad, men i det jeg slapp clutchen begynte det bare å dunke og vibrere noe sinnsykt fra et eller annet baki der. (DOKK-DOKK-DOKK-DOKK hørtes det ut som)

Har hørt noe lignenes lyd når jeg sladder på vintern av og til også, men ikke så kraftig som nå. Ikke noe ulyder når man kjører vanlig, kun ved burning.

En kompis hadde noe av det samme problemet, han byttet noe foringer mener jeg å huske! Kan det være slitte foringer som er problemet her også?

(vet man ikke skal burne eller sladde på off. veg, så spar kommentarer ang. det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det blir en for stor likhet til M3 foringer, og dermed ikke noe stort poeng i å montere. Knirkingen man kan oppleve drar dette inntrykket enda mer ned i søla. M3 foringer knirker ikke.

Jeg har montert GSP (GS Performance) på E39'n, og dette var noe jeg kaller en ordentlig mellomting mellom M3 /M5 foringer og Plastikk. Flotte for vanlig gatebruk. Men for slurrebrakker, så ville jeg brukt stivere. Femmer'n slurrer jeg ikke med. Ikke Treèr'n heller, men det er annen sak. GSP Travers foringer eksisterer desverre ikke enda. Så jeg ville kjøpt M3 foringer til bilen din, om du ikke vil ha plastikk som jeg mener du burde bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...