Fixfax Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Skulle gjerne sett noen bilde om hvordan disse ligger. og kan man kappe silicon slanger til trykkrør? skal ha 2.5tom
Fliid Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Er hull for tørrfilter til AC på høyre side bak lyktene. Bank ut blekket som er punktet fast. Er og ett tilsvarende hull på venstre side, bak lyktene. Om jeg ikke husker feil.
Gjest Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 og kan man kappe silicon slanger til trykkrør? skal ha 2.5tom De fåes kjøpt som metervare så de kan kappes ja.
Fixfax Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 morten fant det på google bilder, det er 3 tom og da må man vel modifisere for og få på lykter, trenger egentelig bare og vite hvor de skal legges for og slippe og kutte osv for og få på lykter. Kunne bare testet, men har kastet lyktene da de så grusome ut og jeg hadde en opprydning
Gjest Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Jeg fant det her på Bimmers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 De måtte modde ørlite med 3" rør,så det burde gå uten problemer med 2.5"
Fixfax Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 flere? kansje noen ha noen stygge lykter jeg kunne kjøpt billig bare for og testa?
ehrnst Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 2.5 går fint dette er 2.25 og det er fortsatt plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå