Spinx Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Send meg en grei pris på pm da;) Kunne du tatt et bilde av de for meg?
Turbotrille Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Har du midtkonsoll med armlene? Evt. pris?
bmwe36m3 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Delene kommer ifra Engelske biler, har 3 stk.midtkonsoll armstøtter, men de passer ikkje i venstre styrte biler desverre, da "utsparringa" over håndbrekket kommer på feil side, desverre!
Rebni Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Mye skal du ha for svart taktrekk? er det støkent? svar meg på pm takk veldig intrisert!
bmwe36m3 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Hei! hvilkne av de svarte taktrekkene var du interresert i? Har igjen til sedan uten luke, og coupe uten luke, har desverre solgt det til coupe med luke, men har muligens ett til på gang, hvis det var det du vil ha?
Turbotrille Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Delene kommer ifra Engelske biler, har 3 stk.midtkonsoll armstøtter, men de passer ikkje i venstre styrte biler desverre, da "utsparringa" over håndbrekket kommer på feil side, desverre! Aaah, klart det, tenkte ikke på det, var synd.. Det er vel ikke mulig å bruke kun armlene delen heller så lenge du ikke har midtkonsoll med armlen fra tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå