Dirty Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 skal ta noen nye bilder. venter på nytt camera ble sendt igår i posten kan selges med eller uten dørtrekk som dere ser, så er det mørkeblått, men passet bra i min bil med svart taktrekk, grunnen til at jeg bytter er siden jeg vil ha vader i m3n kom med bud, det er helt og pent men litt slitt på den vanlige plassen, kan nok fikses med litt skinpleie
Rabies Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 baksetet passer vel ikke i Compact? Jeg er 98% sikker på at sitteputa passer, 50% når deg gjelder side"putene". Og 99% sikker på at seteryggen IKKE passer
Dirty Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 hmm ja e vet ikke, kan ikke huske hvordan en grompaq ser ut inni engang hehe men fått bud på 4 tusen nå, hadde satser på litt mer så avventer budet å ser litt
Dirty Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 prisantydning? armlene? armlene er ikke med nei,
Dirty Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 bømp. må jeg sette opp prisen for å få interesse ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå