stokke Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Hei, har hatt toppen av på min M50B20, og byttett ett par ventiler. Nå tenkte jeg att jeg skulle prøve og få dette hær i sammen igjen! Noen som har en veileder liggende? trenger momenter, tillstrammings-rekkefølger +++ Og ikke minst, hvordan får jeg kjede i rett posisjon? -Ole Kristian.
Azeton Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Anbefalt deg og kjøpt en haynes manual til bilen din
stokke Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Står allt jeg trenger svar på i den boka?
Fliid Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Ja. Her finner du online bøker; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ske+linker Ta en titt der, Haynes ligger nok der. Og Bentley manual, som er en knakende å mer detaljerik bok. Ellers kan du få en beskrivelse, men lider ikke av den aller værste skrivekløen i kveld, så om du tar en titt på linken, så finner du nok det du leter etter. Og mye mer! ; )
stokke Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 okei:) takk skal du ha, skal gå igjennom dette i kveld! takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå