525i1991 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg kan få tatt ett bil lån til å importere bil? saken er den at banken som vanlig ikke utbetaler noen penger før bilen står i mitt navn, og det blir litt vanskelig når jeg skal importere. evt noen som har tips til importører jeg kan gjøre avtale med så de importerer bilen og jeg kjøper av dem? bilen ble aldri solgt i norge så import er eneste mulighet.
eriklepe Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 har du mulighet kan du ta forbrukslån, sette bil i samboers/mors/fars/brors navn og deretter kjøpe bilen av dem. Da får du lån på bilen. Fri omreg innen 2 måneder også.
525i1991 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Fikk positivt svar fra banken min:D For å kunne tilby finansiering må bilen importeres via en tredjepart. Dette fordi vi må utbetale et evt. lån direkte til selger i Norge. Da selger i ditt tilfelle er utenlandsk må du derfor få en avtale med en importør slik at vi kan utbetale lånet direkte til dem. De må da legge ut kjøpssummen til selger i utlandet, og det må foreligge en kjøpskontrakt mellom deg og importør. Før du evt. har en avtale med importør kan vi dessverre ikke vurdere å finansiere bilkjøpet. Lexus Norge anbefalte import fra EU land. Da er det store spørsmålet, noen som vet en trygg importør som importerer fra Tyskland/Europa generelt?
heimkokt Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 du har jo http://www.drommebil.no/ på høyresiden her
525i1991 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 takktakk:D jeg må bli mer oppmerksom på informasjonen på høyresiden ser jeg;) ønsker flere alternativer og erfaringer også =)
Rico Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 takktakk:D jeg må bli mer oppmerksom på informasjonen på høyresiden ser jeg;) ønsker flere alternativer og erfaringer også =) Er det BMW , og en som du liker godt; KJØP den Hvis det er noe annet.....spør noen andre , he he he Lykke til på jakten da iallefall! Kuult at du fikk ordna det med banken
525i1991 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Det er en Lexus Sc400 97mod Spør etter erfaringer ved import generelt;) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå