Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konkludert med at det er Grunn Modulen som er årsaken i at flere av funskjonsknappene i førerdøra og sentrallåsen ikke fungerer. Etter å ha scannet ZKE/ZVM fikk jeg 1 Basis Modul defect så denne må nok byttes.

qiymmv56h61ckqakpjav.jpg

Etter å ha vært en tur inne hos bavaria kom en ny GM modul pluss koding på 6000-8000kr (3600kr for modulen, 500 for tilkobling av utstyr og 500 for å trykke å kode knappen og resten i kaffedrikking) så jeg lurer på om det går ann å kjøpe en brukt en så bruke? Vet det er et hav av forsjellige versjoner av denne, der jeg har

GM III (High) 12V

Part Number - 61.35-6 901 229

608 377 10 HW 2.0/SW 2.2

601-0728-013 UTA

Spm er om hvis jeg holder meg til en tilsvarende GMIII (High) 12V gjør det noe om HW og SW er ulike? Eller må denne kodes uansett?

En annen mulighet er også å bytte selve relene på modulene da det er disse som ofte ryker på disse modulene.

Skrevet
En annen mulighet er også å bytte selve relene på modulene da det er disse som ofte ryker på disse modulene.

Prøv dette først, er tross alt en god del billigere.

Skrevet

Takker for svar. Vurderer også å bare bytte releene (6 totalt) men da må jeg vente på selve releene å hvis jeg skulle være så uheldig er det ikke de som er problemet å da må jeg vente enda lengre på en brukt modul ifra ebay. Kan få en brukt modul som er ifra en E39 M5 for 150 dollar men spm er om denne må kodes?

Hadde vært fint om du kunne sjekket det Klinz men siden den er helt ny så er den tom å da må den vel kodes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...