fast Dog Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Ser ut som jeg har en lekkasje i bilen! gulvet bak på begge sider. Matten har masse vann og man kan nesten vete ved å presse på det! Vet noe hvor dette kommer fra??? dette gjelder begge sider. er det en sammenheng mellom disse 2??
bruse Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har du sjekket drenspluggene ( gummi) i gulvet.
fast Dog Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Nei..aner ikke hvor de er! kan nevnet at vannet kom inn under en tur på 50 mil me mye vått vei. virker ikke som det kommer vann inn når den står parkert i regnvær.
bruse Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Drenspluggene er en sort gummi plugg som sitter i gulvet i fotbrønnen. Se under bilen om det er åpene hull på ca Ø30 i brønnen. Er disse borte får du vann inn under kjøring.
bassik Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 høres ut som diffusjonssperra i bakdørene. sjekk også drenering i bakdører
fast Dog Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 hei...Da har jeg revet opp alt og funnet disse gummipluggene! var helt tett! vet ikke om det er rusten eller om det var alt dritten som gjorde at den var tett. Tok hvertfall et flatt skrujern og åpnet den litt! Er det forresten mulig å bytte ut disse? En av dem var jo helt rusten.
dejavu Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 hei...Da har jeg revet opp alt og funnet disse gummipluggene! var helt tett! vet ikke om det er rusten eller om det var alt dritten som gjorde at den var tett.Tok hvertfall et flatt skrujern og åpnet den litt! Er det forresten mulig å bytte ut disse? En av dem var jo helt rusten. Jeg synes du skal ta av dørtrekkene på begge dørene bak. Enkel jobb. Er rimelig sikker på at du finner at fuktsperren har løsnet i nedre kant. En ganske vanlig feil...
fast Dog Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 denne sperren i døren! hvordan ser den ut??hva er den lagd av?
Tort Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Det er vanligvis bare vanlig plast, A LA byggpast.
Gjest Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 tror du har tatt dreneringsplugger i gulvet og ikke kanalene :S men anyways, fuktsperre i dørene satser jeg på.. er det i 99,9% av tilfellene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå