Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gledet meg voldsomt til å prøve ny 335 d.

Bøtter med utstyr ,nydelig fin bil. Men når jeg starter en slik vogn forventerr jeg fin lyd, men nei - kjip lyd.

Så var det tid for å gasse på da. Etter en treg gassrespons kommer det et rått skyv!!!!Fyttikatta ! Men hva pokker? akkurat når jeg har løfta gliset slutter draget som om drivstoffet (olja) tok slutt???!!

I god BMW ånd er det jo nå morroa begynner og aaaldri tar slutt!!

Neste gir kommer jo inn og det drar som pokker. Men hvor er sekser lyden som synger som gra katt? Hvor er turtalsvilja? Hvor er gliset mitt blitt av?

Nei dette var en gedigen skuffelse av en motor - - i den bilen. Men jeg kunne tengt meg den i X3"n da...

Nei fy fy til BMW for å skjemme til en så bra bil:min mening da..

Prisen var vel litt over 1 mill. ... og da får jeg en motor med ulyd og uten turtallsvilje. Nei takk.

Skrevet

Er helt enig med deg. Diesel motorer kan brukes til kosekjøring i 5serier med automat feks. Tipper 335i er litt råere med litt turbo lyd i tillegg. Pluss at ess kan trimme di opp til 400hk ganske lett :-)

Skrevet

har dere hørt en M5 e60 som går på tomgang en tidelig morgen? Tror dere kommer til å få dere en overaskelse da og tenke hva faen, bil til over en million og v10... og sånn lyd. Men når man gir litt gass kommer god lyden.

Skrevet

Du har jo dieselbil allerede, så du visste vel hva du gikk til?

Jeg har ikke kjørt x35d-motoren, men har noen mil i 2007 530xdAT (235hk), og jeg ble faktisk positivt overrasket over lyden, syns det var lite diesellyd og mye sekserlyd, men jeg forventet meg jo også traktorlyd.. derimot ble jeg litt skuffet over draget. Forventet meg noe mer fres. Det nøkker selvfølgelig greit, men det er liksom ikke noe dramatisk. Sikkert litt på grunn av bilen den satt i, en godt isolert stor 5-serie med firehjulstrekk, men allikevel, jeg ble litt skuffet.

Skrevet

men du kan trekke ett fjell med den motoren!

Med en diesel motor av slik størrelse tror jeg det skal lite til for å drukne sekser lyden.

Skrevet

Hmm...høres jo nesten pusiig ut... Jeg var med på test av X6 Diesel for en stund siden , og DEN hørte du , for å si det sånn.. No så villt!

Merkelig at ike 335'n sku ha samme sjarm igrunn... Rart!

:shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...