Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Har fått meg en delebil, trenger bare litt av den så resten kan jeg selge om noen har bruk for deler.

Er en 1986 732ia

Det som ikke er til salgs er:

-Motor med ledningsnett

-Brakett til takluke

-Hydraulisk bremsesystem

Resten kan jeg selge.

Krommen på fangere og slikt ser fin ut. Er malt over med noe slags maling, så er ikke så enkelt å se. Bakfanger er mulig solgt.

Bilen har gått 305 000 ca. Automatkassen virker veldig bra. Kjørte bare bilen rundt på gårdsplassen, men den girte fint og slurte ikke. Den var kanskje litt treg å få i gir, men det mistenker jeg er at spaken er treg og trenger noe smøring. Gir"kula" er og litt slitt, men en annen kan følge med om ønskelig.

Interiøret er ikke veldig pent, blågrønngrå velour. Hull på den vanlige plassen i førersete. Lukter jævlig.

Dørtrekkene er fine, er hull til sveiver på alle.

Tenningslås og slikt vil du ikke ha, bilen har norgesrekord i skjev nøkkel etter den satt fast i tenningslåsen og måtte tvinges ut med stor tang.

Trenger du noe, ta kontakt på 95931835 eller send PM.

Deler som er solgt:

-Bakfanger midtdel

-Vindusheis høyre foran

-Utvendig kromlist ved høyre siderute foran. (den som går under speilet)

Skrevet

Det er et eller annet ettermontert bakpotte på den, det putrer litt i eksosanlegget men vet ikke hvor. Skal sjekke det nermere helgen :)

Skrevet

Bakfanger, vindusheis høyre foran og utvendig kromlist ved siderute høyre foran er solgt.

Skrevet
Hvordan er dørene mot rust i falsen under og i profilen til listen?

Faktisk noe så jævlig :lol: Høyre fordør er iallefall gjennomrustet nedi, tviler på at de andre er noe bedre. Kan sjekke de senere idag, så gir jeg en lyd :)

Skrevet

haha :lol:

Men for all sikkerhets skyld så skal jeg sjekke.

Vet du om det pleier å være så døvt som dette å selge E23 deler? Ser lite E23 deler generelt til salgs, så regnet med bilen skulle forsvinne som varme skoleboller. Men slik ble det ikke :P

• 3 weeks later...
Skrevet

BUMP!

Skal ut og skru istykker mer i morgen, så skrik ut om du trenger noe! Eller kjenner noen som trenger noe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...