GiljeN Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 da kan jeg gratulere ole med ny syk bil ? grei erstetter for e30 dette
|Ole| Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 satser på det iallefall *krysser fingrene* hadde vert en oppløfter
BreitBau Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 er maskulint å grine over bilen sin altså... :/ var/er drømmebilen og den har gitt meg mye tilbake.. Hvis den går til ole håper jeg virkelig han blir fornøyd, for det er hardt nok å selge, og derfor har jeg vært påpasselig med å nevne alt, så jeg ikke får problemer i ettertid.. Det er det eneste som kan gjøre det værre.. Håper også at du tar den til våler neste helg
|Ole| Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 da kan jeg gratulere ole med ny syk bil ? grei erstetter for e30 dette Det gjekk nokk ikkje dette heller, bank folket er så forbanna trangsynte å forstår ikkje att denne bilen framstår som eit eksepsjonellt sjeldent bra eksemplar og som er lagt mykje kjærlighet i, dei meiner att den er for gammal... Så eg ønsker Breitbau lykke til videre med salget å håper att han får den prisen han vil ha og att neste eiger tar godt vare på den!! Vist det skulle vise seg att den ikkje blir vedlikeholdt på riktig måte blir det torpedo virksomhet Vil IKKJE framstå som en useriøs kjøper, dette er kunn banken sin feil ikkje min! Lykke til!!
BreitBau Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Fått med dere at denne er til salgs fortsatt?
BreitBau Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Bilen har kommet frem til en virkelig hyggelig ny eier.. Pengene står på konto og salgsmeldingen er levert.. La oss alle håpe at denne blir å se i uoverskuelig fremtid på treff..
|Ole| Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Gratulerer! RIMELEG misunneleg på nye eiger Håper han tar godt vare på gliset
Anbefalte innlegg