Oxyopia Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 -86mod rullende 2-dørs 320i karosseri med takluke selges. Farge svart, med dører, uten vindu og framskjermer. Står i Alversund i Hordaland (ca 35 min kjøring fra Bergen sentrum). 320 blokk og girkasse er montert. Lite rust til å vere pre-facelift. Lite bulker, ikke valsete skjermer. Perfekt til å bygge seg en fin banebil, eller lekebil med skilter Pris: 10 laken Tlf. 991 25 334 mail: arild.alfei@gmail.com PM Ring/send sms for adressen til der bilen står, er ca 40min for meg å kjøre en vei så besiktigelse må skje uten at jeg er tilstede. Ved handel så kan jeg vere behjelpelig med å transportere bilen for et lite pristillegg da jeg har bilhenger. EDIT: Har satt opp prisen pga mulighet for "allsidig" registreringsforhold. Er du interessert, RING MEG for detaljer. SVARER IKKE PÅ HENVENDELSER I TRÅDEN ANG REGISTRERING AV DENNE BILEN. Ønsker nå faktisk å beholde bilen/rammenummer selv, men får jeg en grei pris så skal jeg vurdere å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxyopia Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Har også en 318is motor som kan følge med mot et lite pristillegg. Ellers så er jeg åpen for bytte av f.eks turbo, turbokam til M20, dyser, bensinpumpe osv. mot både bil og motor. Må visst en tur til der bilen står i helga, skal se om jeg får tatt et bilde av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 står bilen på hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hvordan tilstand er den i. går den igjennom pkk? bilder er ønskelig, langt til bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 jeg er int, mulighet for å få den til trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 er meget intressert, pris? mulighet for frakt til førde sogn og fj? kan du garantere for lite rust? mvh magnus:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå