BMW318TDS96 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Jeg har fått nye bremser til 3 serie bmw og vet ikke om det passer, men to av skivene forran eller bak er ventilerte på de nye men det er ikke det på bilen passer dette på min bil da eller blir skivene for tykke til at jeg får klossene nedi? Har dårlige bremser nå så må bytte de Greit og vite før jeg plukker det ifra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Tar en rask tur opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 nei det passer ikke. De ventilerte skivene blir for tykke for calipperen. Med "ventilert" regner jeg med du mener doble skiver, ikke bare med slisser og hull? Er det massive skiver med slisser og hull så kan det hende de passer, da må du bare måle tykkelsen på dem, og måle max gap på calipperen for å se om den klarer å "gape" over skivene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Om du bytter kalippere fremme så får du på ventilerte skiver.., men du vil kanksje ha vanlige 4er bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Det er dobble skiver ja ikke med slisser,synes det så en del tykkere en den som sto på orginalt Tenkte jeg skulle ha det calliperne som er der ja men det kan vel ikke koste skjorta for to skiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå