Stian Børresen Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Selger bilen min da jeg trenger å fri opp litt kapital til bygging av bolig. Trenger ikke selges hurtig så har god tid mtp pruting. Dette er nytt og bytta: - Bærearmer H og V foran - Dempere rundt hele, SPAX foran og KONI bak (begge justerbare) - Eibach Senkesett. (har papirer for en evt godkjenning.) - Topp og rullelager på fjørbein foran - Oljeåndnings 90grader slangen bak på toppen Ellers er dette bytta/montert i mitt eie. - Garret GT-3071R - 034ms GT-3071R Chip - 034ms vann og oljekit til turbo - 034ms Bosch 440cc Greentop dyser - 034ms HO Coilkit - 034ms 044 motorsport bensinpumpe - 034ms 1.9barA wastegate-fjør - 034ms Wagner RS2 EVO manifold - 034ms Forge 007 Kopi Resirkventil (svart) - 034ms Snubmount + bracket - Felger (Mesh II 9x18"-et30 med 225x45?-18") - Xenon i kjøre og langlys - Bremseslanger foran - Håndbrekkvaier - Wastegate (orginal Audi 2.2 20vt) - Bredbandslambda -Innovate LC-1 - 2bar Turbotrykksmåler -hvit med farget pære for å matche resten - S6 fjørbein -Komplett - Alt av trykkslanger bortsett fra innsug og ut av komp.hus på turbo er silikonslanger - Ny Org S4 frontfanger, denne må lakkeres i org farge. Er diamantsvart nå så forskjellen er ikke stor. Må nærme for å se forskjell. - Endeledd på styrestag begge sider - Vannsirkuleringspumpe til turbo, denne har begynt å lekke litt. - Innsugsslange er byttet til S6 forsterket utgave - Ny ekspansasjonstank + lokk - Byttet hydraulikk tank sensor (lokket) - Ny Vanntemp sensor bak på blokka - Ny Multitemp sensor på vannrailen - Byttet hjerne, den gamle ville ikke mer. - Bakruta er bytta, så luke med org. vinge følger med. - Nye sideblink - Byttet lykter foran - Byttet blinklys foran - Nye Bosch plugger ( Org. plugger = dyrt) - Ny N75H ventil (Oppgradert ventil) - Ny Termostat - Byttet bensinmengdemåler (den i tanken) - Nye matter på gulvet foran og bak - Byttet diff bryter med en som har lys i seg - Byttet varmeapparatvifte - Nye bensinslanger i motorrommet (bort med stålspunnet og inn med vanlig solid gummi) - Nytt bensinfilter - Ny Lambdasonde - Nytt Oljefilter + Olje - Nye vakumslanger rundt motoren, alt i silikon Tror det var det meste. Ellers ser er lakken OK, man ser at bilen er gammel men blir ikke så værst etter en vask. Felgene er greie, en liten skade på ene bakfelgen etter kantkjøring. Dekkene er nok greie en sesong til med vettig kjøring. Ellers er sidelistene nede ved dørene borte. Disse har jeg nye liggende som følger med, jeg har ikke montert disse siden jeg hadde planer om å lakke bilen for så å montere etter lakk. Bilen bruker ikke olje eller vann bortsett fra lekkasjen på sirkulasjonspumpa. Denne vil bli tatt bort og montert inn et 90graders kobberbenn istede. Bilen går helt greit og er stiv og god å kjøre. Bilstereo kan medfølge mot pristillegg. (noe høy prisklasse) Har også en 2.2 20vt motor som er stroket til 2.5liter med 2.4dieselveiv (vag) stående tilsalgs + en portet og planet sprekkfri 3B topp. PS. Stroker motoren selges på ingen måte sammen med bilen, denne går via eget salg og egen pris. Bare gromdeler er brukt og er holdbar til 800+hk. Bunndelen er ferdig satt sammen. Bare montere topp og alt rundt så er det tut og kjør. Noen spørsmål, send mail,sms eller Ring. stian.b0rresen@gmail.com / 97010308 PRIS: 100.000 eller bud http://profile.imageshack.us/user/stianb/images
Stian Børresen Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 5779273197
Stian Børresen Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Da er bilen solgt. Bunndelen og toppen er igjen samt endel ekstra deler jeg har liggende. Diverse deler som 2 intercoolere, 1 ny til 400-450hk og en pent brukt stor en til 6-700hk. Regreim,løpehjul,vannpumpe osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå