Salih Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Heisann, motoren fusker og smeller ved mere en halv gass, noen som vet hva det kan være? ved pent gasspådrag oppover i registeret får jeg den høyt oppi turtall, men den går veldig dårlig. har hatt av triggerhjul men satt det på som det satt mener jeg. og så har jeg også bytta kjedestrammeren, kan det være at den har hoppa en tann frem eller tilbake? er det mulig når det er kjede, bare ved å ta ut strammeren og sette inn en ny?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Den får for lite bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 skjønner ikke hva som kan gjøre at den pluttselig får for lite bensin? kunne skjønt det om registeret stod feil liksom, med tanke på at eks eksos ventilene åpner for tidlig slik at det kommer uforbrent bensin ut i eksosen som smeller, og den får ikke skikkelig komp siden det er lit åpning i ventilene mens stempla er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Kanskje, men skal jo litt mer enn å bare bytte strammer for å få registeret til å ryke.. Smeller det i eksos eller innsug?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 smeller i eksosen, kommer stikkflammer og greier sier en kammerat som lå bak meg, sjekka registeret i dag, det står riktig.. skal prøve å måle strømmen i morgen for og se om dynamoen lader skikkelig, er ikke sikkert tenningssystemet funker så bra hvis den ikke får nok strøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Kan ha gått i safemode og senker tenninga MASSE?? Har du sjekka bensintrykk.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salih Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 har ikke sjekka bensintrykk, hvordan gjør jeg det på denna motoren? fins den no nippel eller lignende som jeg kan koble et manometer eller no på? den kan vel ikke senke tenninga så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 du tar av returslangen på tanken og setter slangen neddi et litermål og så starter du bensinpumpa i 30 sec og da skal det minimum vere over en halv liter eller meir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå