Flua Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Tenker å bytte clutchen på min 98 mod 523 (e39). Trenger jeg noe annet verktøy enn vanlig sentreringsverktøy for denne jobben? Hørt noe om at det er en "SAC" clutch som sitter på den, og at man må ha noe spesielt verktøy for å presse tilbake fjørene på trykkplata eller noe.. Noen som kan forklare meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Bare tullball...Dreide meg ett sentreringsverktøy og det var alt jeg trengte. Aldri hørt om at man trenger noe mer "spesialverktøy" til den jobben der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Sto ihvertfall om at man måtte ha noe spesielt verktøy for å gjøre det i haynes boka mi. Så på mekonomen så står det også at man må ha et spesielt sentreringsverktøy. Har du kjørt lenge etter at du byttet? Gått bra? Noen fler som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Ja... ta skaftet av en kost. Jeg smidde den til den passet akkurat i hullet og sentrete clutchen med den. Funket helt fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hehe, da prøver jeg meg med vanlig sentreringsverktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå