steiney Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hei! Jeg har fått en klunke/klikke lyd når jeg bremser. Lyden kommer ikke med en gang, men når jeg kommer under 50 km/t eller bremser hardt. For også en lignende lyd når jeg skal legge hjulene helt over, men er litt usikker på om det er samme lyd. Har nettopp vært på eu kontroll, men fikk ikke noe feil på understellet. Noen som har vært borti dette før?
Bjørner Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hadde lignede på min E39, var motorfestene. Kjørte over 2 år med det var innom 4 verksted uten å finne, ble så dårlig tilslutt at BMW anmerket det på eu-kontroll. Lyden kom ved sving, ned bremsing, og igangsetting. Typiske situasjoner hvor motor blir 'flytta' på
steiney Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Okai! Men jeg får det kun ved når jeg har bremset en liten stund, så tror ikke det er motorfestet for det har jeg hatt problemer med på en annen bil og det er sånn som du sier. Men takk for svar
bruse Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Har du sjekket hjul lageret. Kan lage lyder når det blir belastet ved foreksempel bremsing og full sving
steiney Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 kan jo sjekke det men det, kommer ikke noen lyder når jeg svinger når bilen ruller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå