Msalte Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 har planer om og pusse bilen opp, Men trenger litt Tips og svar. når eg kommer igang ! Kommer bilder iløp av Uken (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Msalte Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Den har trilla 215 000. Men heilt orginal. Noen som har trua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 så ut som et bra objekt, fikk lyst på denna jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Nydelig utgangspunkt det der Mye du kan gjøre på den. Start med m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Msalte Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, har igroen tenkt og bejunne med Motoren for det Fysta. men har ein liden tikke Lyd, Vett det kan ver ventilane. men e usikker. eg fekk beskjed av bavaria, når eg viste den. Ta motor rensk og sjift og sjifte olje og filtere sefølgeligt. men kan de ver noe me Pluggene? Elle kan det ver Tein på feil olje? Han nevnte noge me at det va noge syntetic olje som va bere for tynt. Men eg vett ikkje heilt, eg har ikkje erfaring udifra dette. Nogen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Fin bil! Har samme problemet som deg når det gjelder tikking. Har selv prøvd å skifte olje, filter, plugger og tatt rens. Tikkelyden ble litt lavere med tykkere olje, men lyden er der fortsatt. Slitte ventilløftere er også noe som fører til tikking, så muligt det er der problemet ligger. Men det er nok lurt å skifte olje og filtre først, for å se om det forbedrer seg. Mere bilder liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Unnskyld meg men hører ikke denne artikkelen hjemme i BMW Prosjekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvordan går det med 323en din Marius? Har sett lite til deg i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvordan går det med 323en din Marius? Har sett lite til deg i det siste.. Hva med å slenge ut en tråd om DIN 323 Gikk du for den lagunagrønne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hehe, ja det kommer men den er jo gusjebrun metallic nå. Var litt av en overgang fra 316 kan du si, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Gusjebrun metallic?! Rust, skitt eller ny lakk Ser for meg at det var en overgang ja. Skulle gjerne hatt en B25 i min også, men det vil sikkert ikke BT ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå