Spirograf Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Tenkte jeg fikk prøve dette jeg også, selv om bilen min er så standard som den kan få blitt Forrige eier monterte hvite blinkers framme, og jeg har montert en DICE-boks, ellers er det ikke gjort noen modifikasjoner. Fargekoder: Farngruen metallic (386) Standardleder/Hellbeige 2 (Arbeitsn (N6HC)) Bilen ble levert med følgende utstyr: S205A - Automatic transmission S256A - Sport-/MF-steering wheel/Cruise control S302A - Alarm system S320A - Model designation, deletion S441A - Smokers package S464A - Skibag S473A - Armrest, front S521A - Rain sensor S522A - Xenon light S534A - Automatic air conditioning S662A - Radio BMW Business CD S842A - Cold climate version (det trengs!) Bilder av vogna (litt ymse ) Front: Bak: Lykter: Høyre side, bak: Ny vs gammel (symbolikken er til å ta og føle på ) Side, med sommerhjul: Side, med vinterhjul: Interiør, framme: Interiør, bakseter: Kommentarer, tips mm. mottas med takk! Edit: Fjernet planer, lagt til utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Nydelig interiørfarge på en meget pen originalbil. Bare du blir kvitt bjørkekvistene inni, så er du på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirograf Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Takk for det EirikL Var veldig skeptisk til å skulle ha skog inni bilen når jeg så det på bildene, men jeg tenker faktisk ikke over det til daglig. Måtte uansett kaste meg rundt og kjøpe bilen da jeg så den, hadde gått kun 76000(!) på 10 år. Noen tips til hva jeg evt. kan bytte til? Har tenkt på pianolakk, men er usikker på om det bryter for mye med resten av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Å, pianolakk hadde passet utmerket i denne bilen, ikkje alu iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirograf Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Nei, alu skal ihvertfall ikke inn. Men det fins ikke matt svart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Er ikke dette mer passende inne på BMW-Prosjekter? Jeg mener siden du ikke har begynt ennå. Ellers så må jeg si bilen så strøken ut ja. Når det gjelder interiøret, så er det jo www.gsbildeler.no og www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirograf Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ser den Omnislash, får vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå