Bushnell Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hallo mistet for en stund siden ene blinklyset mitt og sokkelen og hele greia ble dratt av som sikkert gjorde att det kortslutta siden jeg ikke hadde blinklys i heletatt noen vei.. men nå har jeg kjøpt ny kontakt som jeg har koblet på og byttet sikringen som var ødelagt, men nå har jeg bare blinklys til ene veien og ikke andre.. den siden som hele sokkelen ble dratt av fungerer fortsatt ikke.. hvorfor ikke? er det rele som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Ledningsnettet frem ditt er nok kanskje skadet som følge av av blinklyset ble dratt av. Sjekk ledningene du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 har sjekket ledningen og finner ingen feil, men om ledningen er feil burde jeg fortsatt hatt blinklys bak og på siden, hadde det vært kortslutning ville sikringen røket på nytt.. men det er altså helt dødt på høyre side.. det blinker ikke inni dasjbordet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Må nok fylle blinklysolje Selges her... http://bimmers.no/viewtopic.php?t=47490 ... inklysolje (Den går aldri lei...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 faen det hadde jeg glemt å fylle ja.. der er nok problemet ja men er det sånn att det er et rele for hver side? har tenkt på att det kanskje kan være jordfeil, men da burde det vel lyse litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 dra til bmw og få en tegning over blinklysnettet og feilsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 er det noen som vet om det er et rele for høyre og et for venstre eller om det i heletatt kan være relet? har nå sett over ledningene og alt ser ok ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 faen det hadde jeg glemt å fylle ja.. der er nok problemet ja men er det sånn att det er et rele for hver side? har tenkt på att det kanskje kan være jordfeil, men da burde det vel lyse litt? Man kan ikke oppnå jordfeil i en bil, da jord fungerer som den ene fasen Da er det isåfall kortslutning. Men tilbake til problemet. Det er kun ett relè til blinklysene, men det er et todelt relè så det kan godt hende at den ene utgangen ikke funker mens den andre funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå