jall Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Noen som har gjort dette før? Må jeg ut med hele vifte anlegget for og få ut den vindusvisker mekanismen? Holder egentlig på og tørne her, hehe. Har tatt ut viftemotoren nå, men selve vifte festet er egentlig i veien..Må vel bakom dashbordet for og få ut festet til viftemotoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Demonter viskermotoren , så går viskermekanismen klar av festene til viftemotor med litt lirking Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksos Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Jeg tok iallefall ut viftemotoren da jeg måtte bytte.. Ganske mye pirk for å få den inn og ut.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fliid Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Den er bare festet med ett klammer som man løsner med en flat skrutrekker og 2 kabler, samt 4 halvdeler av en sirkel over viftebladene som man bare drar rett opp. Er da ikke så mye pirk det. : S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eksos Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Neida, viftemotoren er ingen som helst problem å bytte, tenkte mer på vindusvisker mekanismen.. Jeg tok ut alt sammen, var litt pirk inne i bildet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts