jall Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Noen som har gjort dette før? Må jeg ut med hele vifte anlegget for og få ut den vindusvisker mekanismen? Holder egentlig på og tørne her, hehe. Har tatt ut viftemotoren nå, men selve vifte festet er egentlig i veien..Må vel bakom dashbordet for og få ut festet til viftemotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Demonter viskermotoren , så går viskermekanismen klar av festene til viftemotor med litt lirking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg tok iallefall ut viftemotoren da jeg måtte bytte.. Ganske mye pirk for å få den inn og ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Den er bare festet med ett klammer som man løsner med en flat skrutrekker og 2 kabler, samt 4 halvdeler av en sirkel over viftebladene som man bare drar rett opp. Er da ikke så mye pirk det. : S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Neida, viftemotoren er ingen som helst problem å bytte, tenkte mer på vindusvisker mekanismen.. Jeg tok ut alt sammen, var litt pirk inne i bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå