///ben Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hei, jeg kjøpte meg ny bil for noen dager siden, også trenger jeg litt små plukk:D Det jeg kunne tenkt meg var m3 speil og lyktesenker i føste omgang:) Så hvis noen har dette liggende, så er det bare og si ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Grattis med ny bil, og en av de peneste E36ene som finnes ;D Et lite tips: Fiks tittelen på innlegget ditt, slik du har det nå ser det ut som om du vil kjøpe en touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Takk for det:) hehe, det har jeg ikke tenkt på, skal ordne det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Bump:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Har et tips til deg, ta å lag en liten tråd om bilen din med bilder å litt info. Skriv at du ønsker kjøpe div deler, har du nok større sjans for å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå