Gå til innhold

Bmw 325i e36 92 mod


immik
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer da å selge min BMW 325i for 30 000 grunnet jeg har verken tid eller penger til å fikse den.. den er fult kjørbar, veldig tight å god å kjøre, null slarke på girkassa, bra bremser og det er sportunderstell på den, senket 60/40 så man kommer til overalt med den også

men manglene på den er : gåen fuel-rail, luftmengdemåler(og innsugsbelgen), lambdasonde og termostat og frontfangeren som er en m3 fanger har en skade helt nede på venstre kant( skjedde da jeg skulle slepe bilen en gang å slepekroken slet å for rett inni frontfangeren, også en liten parkeringsbulk helt bake ved venstre baklykt, å skade på bakfangeren rett under, men man ser ikke dette så godt da for å si det sånn.

Det som har blitt gjort på bilen etter jeg kjøpte den er : forsterket bakhjulsstilling, sveiset eksosannlegg, satt inn et strøkent stoff interiør, nye baklykter( m3 lykter me krystalleffekt), Nye angeleyes i klarglass,sveiset ett rusthull på ene kanalen og byttet olje og oljefilter.

Følger med ett sett med strøkne vinterdekk med skikkelige felger, og ett sett med sommerdekk, ganske råe felger men er en del kantkjørt så ville helst kjøpt nye.

km standen på bilen er 226000.

Den er EU godkjent i halvannet år til også.

En bil med meget bra potensial, og legger man ut penger til nytt stylingkit, og til de delene til motoren som er defekt så har man en fult fungerende 325i som både høres og ser bra ut..

prisen er og blir 30 000 iht att jeg betalte 60 000 for den for under 5 mnd siden.

Er på sjøen for tiden så bare hendvend deg til meg via mail : Guseck@hotmail.com :)

kommer flere bilder med tiden.

kur9bgtp90yfd73os398.jpg

k8qph8abo8pm9lquu9lw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan du sende masse bilder og utfyllende info om problemene med bilen

til:

eravne@gmail.com

..så blir jeg glad =)

Interesert i bilen. Men Sula, ligger det utenfor ålesund?

Jeg har desverre ingen flere bilder av bilen slik den står nå desverre, er på sjøen også så blir vanskelig, å jeg har den inne til han karen som skal sveise bakhjulsstillinga hjemme nå.. Men ja, sula ligger utenfor Ålesund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...