morken Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 To stykk m50b20. Den ene er komplett med girkasse og d du trenger for å sette i bil. km 228000. 4500kr (5serie bunnpanne) SOLGT!! Den andre er nesten komplett motor. (mangler clutch) km uvist men motor skal være i orden. 3000kr (e36 bunnpanne) kan selge denne i deler, vist d er noen interesse for d. Har også en del e34 deler. kan eventuelt bytte motorene i felger eller andre ting. kom med forslag.
HansMS Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Har du bilder? er d også med el.nett og hjerne??
morken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 nei har ikke bilde. men er en helt normal m50b20 som sitter i bil ennå. start klar motor.
HansMS Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 javell, er det mulig å møtes på halveien om evt. kjøp? kjører fra åndalsnes.
morken Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 det har jeg desverre ikke mulighet til, ikke de første ukene i alle fall.
HansMS Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 okey, nei d er vel mulig å kjøre helt dit også, er ikke så alt for langt. skulle hatt motor i løpet av uka, siden jeg har ferie nå. så jeg skal se hva jeg får til, så sender jeg et svar her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå