djscream Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Komplett m3 bodykit ORGINALT Kan deles opp, men hadde vært veldig greit om en kom å hentet alt Dette er bolt on, smack rett på plass.. med tåkelys, dtm leppe, avtagbare lister, gitter, luft inntak til bremser ++ Dette er ikke must at jeg må selge, sjekker om det er noen som vil ha. 10000,- for alt.
Tommy. S Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 veldig veldig fristende. men 10 000 e like mye som nytt på nett, men kjønner at du vi selge d for den prisen. ska tenke litt
jensemann23 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 nekter å tro at du får originalt bodykit for 10.000 nytt på nettet. Kanskje noe uoriginale jalla-plastgreier ja.
djscream Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 du får ikke noe nytt med bjelker og alt av fester som er bare å smekke rett på bilen, ja det er mange m3 kopier fangere fra 2000 og oppover, jeg har hatt mange av dem. møkk alt jeg har vært borti. Dette er kvalitet og holder seg mye bedre på alle måter. husker jeg skulle kjøpe meg bakfanger m3, kostet 25000 kr hos bmw med lakk.
Spiff Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 men det er andre som selger orginal stylinga billigere her med bjelker og feste, er bare og kikke litt
Dirty Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 mangler jo speil og m3 lister så er jo ikke no komplett Kitt, går for rundt 5-7 lapper et slikt kitt
djscream Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 bodykit er ikke med speil... dette kittet er verdt mer enn 10000,- er ikke noe å diskutere. husker ikke farge koden, er noe techno violet greier.
Spiff Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 om det er verdt mer enn 10000 eller ikke er uviktig når man kan få det til 5-7tusen se her f.eks http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127451
Tommy. S Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 sier ikke noe drit det er et greit tilbud for folk som ik vil leite. hold prisen du er bare det at eg har nå funnet en mr front til 2300 side sjørts fra en anna for 1000 og bakfanger til 1800 og insatsen bak til 500 alt inkl frakt.
Waldez Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Prisen er hva folk vil gi så enkelt er det.
djscream Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 folk kan kritisere min pris på dette så mye de orker, uten at det påvirker meg At dere finner ting til en annen penger som gjør at dere får mye mer jobb med det dere kjøper er fint for dere:) Men la det være fra min post takk.
BMW-Coupe Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 mangler jo speil og m3 lister så er jo ikke no komplett Kitt, går for rundt 5-7 lapper et slikt kitt Får du et orginalt M3 kitt (uten speil) ferdig lakkert til 5-7k?
Bmw_325i_ Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 dette er absolutt ingen Upris for dem som sitter å vrir seg av at noen skal ha 10k for ORGINALT m3 kitt. uorginalt og orginalt kan ikke sammenliknes på noen måte.. overhodet.. Sorry ot. blir bare provosert av alle disse tåpelige kommentarene.. Les regler for "deler selges" tror det står svart på hvitt at man skal holde sånne kommentarer for seg selv
Dirty Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 mangler jo speil og m3 lister så er jo ikke no komplett Kitt, går for rundt 5-7 lapper et slikt kitt Får du et orginalt M3 kitt (uten speil) ferdig lakkert til 5-7k? Tydligvis veldig forskjell på pris i miljøer rundt i landet. ferdig lakket? skal jo ha JÆÆÆVLI flaks at det er din farge som selges og samme nyanse. sikkert bare vi her i sør, siden vi drukner i bmw og ikke minst m3 Stash. men nok ot fra min side, lykketil med salget blir nok solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå