funkyjan Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 noen som har m-tech 2 vinge, m-tech 2 framfanger og bakfanger? pm så diskuterer vi pris. (er til en pre-face e30) har og en orginal alpina front jeg kan bytte mot noen av tingene om det er int. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerion Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Har akkurat solgt ett helt kit til E30-preface (= Dumt dumt siden dette ikke er å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkyjan Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 ahhhh om noen andre har, nøl ikke! send en pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkyjan Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 bumper denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Løseth Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Jeg har en splitter ny m-tech 2 bakfanger i glass fiber til salgs. kjøpte den ny fra scheidemann. ligger ubrukt å ulakkert i kjelleren min. du kan få den for 2000kr.den er laget for pre face så den passer utpå orginal bakfangeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts