Gå til innhold

Spørsmål om USB-pinne i E61


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en 08' 525xdat og oppdaget til min store glede at det er UBS-inngang i den slik at jeg kan sette i en USB-minnepinne med masse musikk. Aldri mer løse CD'er i bilen!

Det jeg lurer på er om noen vet om dette "systemet" har begrensninger med hensyn til hvor mange mapper USB-pinnen kan ha eller begrensninger på antall artister, sanger, bithastighet ol.

Jeg har lastet over alt jeg har av musikk på en 32GB pinne, og systemet finner bare ca. halvparten av mappene (hvert album ligger i en egen mappe)

_

Ellers så må jeg bare si at dette er min første BMW, og at jeg så langt er vannvittig godt fornøyd! (faktisk er jeg nesten mest fornøyd med at kona alltid kommenterer hvor god og morsom(!) den er å kjøre etter at hun har tatt en tur!) Jeg går neppe tilbake til Volvo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med USB-audio også ja...Syns jeg sliter nok med mp3-cd'er i E60'n jeg:(

Går utifra at det er mp3 du har på denne sticken?

Syns det er rart at de ikke greier å lage et mer brukervennlig system/grensesnitt/layout eller hva det heter, i disse dager. MP3 er jo noe alle har, når det kommer til lyd, og selvom nesten all mp3 musikk er ulovlig anskaffet, så burde man se vekk fra dette, ta det som "markeds-standard" og legge ordentlig til rette for brukeren!

USB'n sitter vel i hanskerommet, eller midtkonsollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USB-inngangen sitter i rommet under telefonfestet under armlenet mellom setene foran. Der sitter det også en mini-jack inngang skik at jeg kan koble til min mp3-spiller. Funker veldig bra!

All musikken ligger på USB-minnepinnen som mp3-filer (uten noen form for DRM)

Har kikket i den tyske manualen (skal kjøpe meg en engelsk!) uten at jeg helt skjønte at det sto noe om dette der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med USB-audio også ja...Syns jeg sliter nok med mp3-cd'er i E60'n jeg:(

Går utifra at det er mp3 du har på denne sticken?

Syns det er rart at de ikke greier å lage et mer brukervennlig system/grensesnitt/layout eller hva det heter, i disse dager. MP3 er jo noe alle har, når det kommer til lyd, og selvom nesten all mp3 musikk er ulovlig anskaffet, så burde man se vekk fra dette, ta det som "markeds-standard" og legge ordentlig til rette for brukeren!

USB'n sitter vel i hanskerommet, eller midtkonsollen?

det med ulovlig nedlastning er jeg litt uenig i, for det når man har laget et brukergrensesnitt som er såpass effektivt som USB i forhold til CDer, så vil jo mange legge seg etter det, mange kjøper musikk på nettet, og fila blir da lagra som MP3, og når man ripper CD inn på dataen, så vil antakeligvis fila være MP3, eller WAV. Så det med at all musikk på USBen er ulovlig er nok en liten myte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomsti: jeg skrev vel "nesten", men jeg tar poenget ditt! :D

Det jeg ville ha frem, er at det er endel problemer med mp3 i bil, cd'er må brennes sånn og sånn, filnavn må være sånn og sånn, etc!

Forhåpentligvis er ikke dette like ille med USB-audio, men trådstarter spurte jo om det var noen "hindringer" i dette systemet mtp. antall mapper/størrelse osv! ;)

Og så langt man har kommet i dagens tekno-verden, syns jeg slike problemer burde være mer eller mindre "ikke-eksisterende"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...