Ceylon Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Har begynt på ett lite prosjekt med å gjøre ferdig denne e34`n med m106 Turbomotor. Dette er gjort fra før: motor ifra e23 745 (m106) lader 1 bar intercooler planert svinghjul med 6pucks sinterlamell 735 radiator m5 understell og senkesett (tuv) 750 bremser forran 540 bremser bak m5 diffsperre powerflex foringer m5 sportseter forran oljetrykk, turbotrykk, oljetemp, lambda måler på dash ++ er nylig byttet olje, filter, toppakning, vannpumpe, innsugspakninger, justert ventiler, girkassefester (gummi), hardykobling, kjølevifte, viskosekobling ++ Forran Fra siden:) Fra andre siden Fra siden igjen bak
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Knall prosjekt Blir nok en morro bil det der Planer om godkjenning også?
Ceylon Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 -Skal justere de nye 540 dørene ( noen som vet hvordan det gjøres på en litt enkel måte) -koble opp motor - skifte skjermer forran - m5 fangere -skifte teppe -Lakkere bilen i orginal faren igjen (diamant svart) -Så er det rett på biltilsynet og få dette godkjent...med m106 motor ..
Ceylon Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Knall prosjekt Blir nok en morro bil det der Planer om godkjenning også? Ja gleder meg til å prøve bilen.... skal fylle olje, kjølevæske, batteri og montere trykkrør. håper jeg får test bilen en liten stripe selv om panser og skjermer mangler Venter på nye skjermer.
GeirAndre Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 blir nok morro det der.. du kom meg litt i forkjøpet på den bilen der hehe
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Bilen er en tidlig 88 mod. Motor en m106 (745i) Noen som vet hvor jeg kan finne koblingsjema til beggge. Får ikke gnist så må vel bare gå over å sjekke at alt er riktig koblet.
knut_olestad Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Spørs om du får godkjent en M106 i en E34 da den jo er eldre enn bilen, noe biltilsynet ikke er direkte entusiaster av. Men håper det går
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Papirerene er jo i orden, bilen skal kun vises med de delene som måtte til for å få ombyggingen godkjent...
Ceylon Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 fått orden på ledningene? Nei desverre... men fant ledningsnett på e34 og 745 her på bimmers, det hjalp ikke meg så mye. Står ikke noe om .... Edit: måtte dobbeltsjekke, skjønte no hva de forkortelsene var. FARGEKODE på ledninger Da må jeg bare få tærene mine opp i garasjen igjen...Meeeen kom på at det var visst to ledninger til som ikke hører til bilen men som gikk fra hjernen direkte til motorkontakt, dette har desverre forrige eier røsket ut av motorkontakt og jeg kalrer ikke å se hvor de har vært koblet til..
Ceylon Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 Dunk... Vurderer å selge denne no. Første mann med 45k. slik den står. Er ikke mere enn noen timer før denne går hvis noen kan få ordnet med de ledningene som gjør at jeg får gnist og bensintilførsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå