gkw89 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 hehe, daså.. forstålig =) lykke til... får håpe lotto'n slår inn, så dette blir solgt til meg =D
Olan89 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 hehe. ja. må ha lykke til med det hvertfall da
///Naitsirk Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hiv den nedi 523'n istede du Jeg har m5 diff hvis du trenger...hehe
Ceylon Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Hiv den nedi 523'n istede du Jeg har m5 diff hvis du trenger...hehe Vet du om det lar seg gjøre uten å være erfaren, å hive denne i en 97 mod 520 e39.... `?
///Naitsirk Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Bør nok ha skrudd litt på en bil fra før ja Uten at jeg kan si så mye om akkurat dette, litt mer jobb å sette inn denne enn 2,8 som jeg gjorde. Hele bil-ledningsnettet må byttes, dvs at 520',n må ribbes helt.
Ceylon Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Bør nok ha skrudd litt på en bil fra før ja Uten at jeg kan si så mye om akkurat dette, litt mer jobb å sette inn denne enn 2,8 som jeg gjorde. Hele bil-ledningsnettet må byttes, dvs at 520',n må ribbes helt. Ja oki....
ole_m7 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Selge bremsene som er på den forstillinga??
Olan89 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 jeg har kjøpt det inn til 523'n min egentli. men har diff og sånt liggende å jeg. har hele understellet hehe. men angående det hvor mye arbeid det er å sette dette i en 520 så er jo ikke det så ille, må jo ikke ribbe hele bilen. ledningsnettet te motoren henger jo ikke sammen med resten a bilen så skal gå ganske greit det egentli. litt arbeid er det jo, men trur a dem fleste får det til bare dem gidder å prøve. hehe
Olan89 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 hadde ikke planer om å selge dem bremsene egentli, men til rett bud så går a dem å. hehe. og angående hvor mye motoren går for så ville jeg hatt hvertfall 70k for den. blei jo solgt en på gatebil forumet uten ledningsnett for 75
///Naitsirk Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 jeg har kjøpt det inn til 523'n min egentli. men har diff og sånt liggende å jeg. har hele understellet hehe. men angående det hvor mye arbeid det er å sette dette i en 520 så er jo ikke det så ille, må jo ikke ribbe hele bilen. ledningsnettet te motoren henger jo ikke sammen med resten a bilen så skal gå ganske greit det egentli. litt arbeid er det jo, men trur a dem fleste får det til bare dem gidder å prøve. hehe hehe okei Ja prata litt mer med Ceylon på pm angående det Det er bare noe jeg "tror" utifra all den forskjellig elektronikken. Mulig det går ann å kjøre den på 520-ledningsnettet, men da må du bruke det gamle intrumentpanelet fra 520'n ihvertfall, og lage til ett eller annet på gass-spjeldet ( m5 har elektronisk gasspedal, og ikke wire ) men er sikkert mulig å få fyra opp den motoren uten å ribbe bilen helt..spørsmålet er bare hvor mange andre funksjoner man "mister" pga det??
Olan89 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 stemmer stemmer. jeg er ikke noe ekspert på det her jeg, hehe. men alle dem jeg har prata med og jeg har forhøert meg endel om det, dem sier det skal være ganske rett fram så lenge jeg har alt av ledningsnett og hjerne. men tørr ikke å garantere. hehe
Olan89 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 vil ikke ha 8'er du da? hehe. hadde kledd det fint den bilen din
Anbefalte innlegg