EirikL Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Har noen pent brukte PS2-spill liggende som jeg nå skal selge siden konsollen har tatt kvelden og jeg har mistet interessen for å spille. Tråden oppdateres etterhvert som spill selges. Står det her, har jeg det enda. RTL Skijumping 2006 Tony Hawk's Underground Medal of Honor - Frontline FIFA Football 2002 Midnight Club - Street Racing Unreal Tournament 45,- pr spill. Frakt inkludert.
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Ingenting annet du trenger da? Som vi kan bytte mot? Har ei subkasse i fint stoff med MTX 12" liggende. Og en forsterker Intressert??
EirikL Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Har dessverre ikke behov for stereo akkurat nå. Trenger å finansiere diverse innkjøp til bilen, skjønner du
korny Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Grand Theft Auto lll tar eg for en hundrings pm for adr..
bmwkizn Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 500.- for alle? Da henter jeg de imorgen Trenger ikke FIFA ,da fotball ikke intresserer meg
EirikL Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Her er en del bra spill som nesten ikke ser brukt ut. Rabatt ved kjøp av flere enn fem.
EirikL Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 GTA er solgt. Oppdaterer første post etterhvert med hva som er igjen.
Simen! Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Solgt til meg Vil bare anbefale å handle med Eirik, førte over penger i går kveld å nå er pakka på tur til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå