e3679 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 har en 96mod 323 som jeg hører svakt liten kakklelyd av på tomgang.va kan d være? er ikke når motoren er kald tror jg ikke tikkelyd???
e3679 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 er d noe alvorlig som må skifftes snart eller? er såvidt jeg hører d.kostbar afære å få årdnet?
Bimmerlars Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Om det er svak rådebank kan det gå bra og bare skifte lagerskåler. Da må bunnpanne av så kommer du til rådene. Evnt. må veiva ut og kontrollmåles/slipes. Kan også være vanosen som bråker om din motor har det. Men er litt mistenklig at lyden ikke er der på kald motor, det indikerer gjerne rådebank.
e3679 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 ok.joda lyden er dær når dn er kald også.hørte etter her isted. ja d er vanos på dn.er dn bare og bytte?mye jobb? dyrt?
Bare_egil Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 på min e30 325 har jeg en kakklelyd når den står på tomgang, men når jeg trykker inn clutchen forsvinner den.. så kan være det er noe med clutchen din..
Bimmerlars Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Se på koed.no. De har overhalingsett for vanos.
Bmw_325i_ Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 rådebank høres også på varm motor.. kan være mye forskjellig. ikke vanosen din som lager lyd a?
Bimmerlars Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Rådebank høres som oftest bare på varm motor i et tidlig stadie. Det som er greit å ha er et stetoskop, da kan du høre deg frem til hvor lyden kommer fra.
e3679 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 høres ut som lyden kåmmer fra framkant oppe nermest mg når jg står framfor bilen i framkant av motoren
bue Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Høres ut som vanosen begynner å bli slitt da ja, har samme problem selv.. Guide finner du her: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå