dexter86 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Jeg kan la bilen stå på tomgang eller kjøre et greit stykke... ingenting skjer med temperaturen. Den flytter seg ca en cm opp, (like ovenfor den blå merket) Det er fyllt på nytt frostvæske + vannpumperens men tviler at det skal ha noe med den saken og gjøre. Det er strømning gjennom radiator og inn til termostat og begge slanger fra radiatoren blir varme. Den øvre og nedre. Kan det være termostaten som er gåen? Takker for alle svar! Bilen er en 95mod E36 316.
MPowered Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 har du kjennt etter på motoren om den blir fysisk varm? edit: du hadde testet slagene ja. da er vel muligens termostaten blitt litt slapp ja
Terje318is Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Hørest ut som om termostaten din har vorte utslitt. Vanligvis vil ein merke termostaten blir gradvis dårligare, er det noko som du har merket?
dexter86 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 noe merkelig skjedde idag.. hehe.. jeg ville bare ta sjansen og sjekke hva som skjedde... jeg begynte og dra på og gi det bilen kunne.. hehe... etter 5 min med hard kjøring så ble den varm... hmmm men tror jeg bytter termostat allikevel.
duemorty Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 ligg termostaten i en kjele med oppvarmet vann så ser du om termostaten åpner seg.
Chris_ Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 ligg termostaten i en kjele med oppvarmet vann så ser du om termostaten åpner seg. Problemet er vel her omvendt? At den ikke lukker seg?
semmern Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Høres ut som om termostaten ikke lukker ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå