Bambo Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Solgt ny i Valdres og kun gått her oppe på usalta veier. Garantert km stand på 140 000km. aldri vært rusta. Godkjent med senk og momo ratt i vognkort. Nytt senkesett og gule justerbare koni. 15" alu vinter med good year piggdekk. 17" momo sommer som kun er brukt 3 mnd siden nye. med helt nye dekk. Ny overhalt 45% ac schnitzer sperre diff. Stått uten skilt i 2 år nå. Står nedpusset og nesten klar for lakk. Følger med full ny rieger styling. Vurderes solgt Bedre bilder kommer, men ville ikke ha den ute i regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 ca pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Byr 8000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 kjøper diffen om det er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 11 000 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 15000 fra meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 17 fra meg 91648820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Har ikke bedt om noen skam bud her... Å dere er langt ifra en aktuel pris.. Sperre diff ble kjøpt for 2 uker siden for 8500kr. Er nye dekk og felger til 12 000kr. Så da kan dere tenke dere selv hva det fort er aktuelt å selge for. Lakkert er det her bil til over 60k. Å står kun igjen justering av v-dør, bytte av h-skjerm (veng skjerm med elendig passform som sitter der) samt litt fin puss før lakk. Så vi snakker om rundt 30 000kr for den skal det være aktuelt. Koster ikke meg mange kr lakke den, men vurderer selge pga mange biler og dårlig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ser heller ikke du har bedt om ikke å få skambud ? .. Budet mitt står og du kan ta av hjula. andré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 bud på 24k på pm. Sier seg vel selv att jeg ikke selger det her for lommerusk Stod vel å vurderes solgt så da tilsier vel det å att jeg ikke er ute etter å gi den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Rekker jeg selge en av mine før du har solgt vil jeg gjerne ta en kikk på den. Litt mye biler selv om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Blir så jeg beholder den her å pusser den opp ferdig. Ble lappløs for en periode på 7-9mnd for en time sia. Så da får jeg god tid til å gjøre ferdig den her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 har du flere bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Les hva som står nå. Den blir ikke solgt, men pussa opp ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg