Bimmerlars Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hvor sitter det og hva må demonteres? Er en 92 modell med klimaanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Det sitter rett bak knappene hvor du justerer temp. og viftehastighet.. Må demontere hele dashbordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Er du helt sikker på det? Må dashbordet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ja, det stemmer. Må til med samme jobben selv Dashbordet er ikke det vanskligste her.. Det er jo en skrue eller to på hver side (+ deksler/hanskerom/midtkonsoll/cdspiller/instrumentpanel/brytere.. bare koble det fra el løsne dette først) + to skruer på hver side oppå dashbordet under de luftrillene. Så er selve varmeapparatet skrudd fra motorrommet.. 4 muttere der mener jeg det var, + 1 mutter på vannslangene (løsne vannrøra fra registeret, der o-ringene sitter.. ikke sikkert du må løsne denne men..) Du har klima..? Da har du mulig noe gassrør/slanger til ac'n der også som må skrus løs. + Vannslangene mellom innsug og torpedovegg. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre dette selv.., om jeg kommer til ved å ta vekk innsuget eller hva som er best..? Problemet ditt er at det lekker vann inn i bilen?? Eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Okei. Takk. Jeg vet ikke, men jeg kjenner en svak frostvæske odør når jeg setter varmeapp på. Spesielt om jeg har luftstrømmen mot ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Renner ofte inn på venstre side av varmeapparatet.. Til høyre for gasspeda oppå tunellen der om du er med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Ja, skjønner. Sjekka i går og da var det tørt. Får følge med litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå