Gå til innhold

Alpina B7 Turbo Coupé #022/110


erneland
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Nu har grenröret blivit demontert. Hittade lite sprickor i det, bilder kommer. Det ska iväg på svetsning av ett företag som kan :). Men det som läckte var en trasig grenrörspackning. Kul att de packningarna kostar 380sek/st! Kan även nämna att en mutter till grenröret kostar 180sek/st! :)

Dessutom satt ett tändstift löst. Inte konstigt att det saknades några hästar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg kjøpte alle de pakningene nye fra Alpina - samt den flexikoblingen mellom grenrøra.

Det er visstnok litt typisk det med sprikker i grenrøra, og det forundrer meg at mine var helt strøkne - uten en eneste sprikke! Mtp at "alt" annet har vært dårlig liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kostar att ligga på topp Pedi! :)

Jag funderar faktiskt på DTA80 fortsatt. Det stör mig en hel del att luftfilterboxen sitter ovanför grenröret. Grenrörets utformning tillhör knappast någon teknisk bragd av Alpina. Blir nog ett grenrör i rostfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne en 635 gr a kjørt av esko urpiala og peggen anderson på 80 tallet kunne brukes som delbetaling.den har vært servet av blant annet lennart køhler.Jan Erik Olsen 90930966

Är väl egentligen ute efter något modernare men lägg gärna upp ett par bilder. Vad är det för drivlina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...