krutte-39 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hei. Har 4 stk felger eg vurderer å selge, da eg ikkje har bruk for dei, og eg egentli ikkje har noke nytte av dei. Det som er med desse felgane er at dei litt lakkflass her og der, er egentli berre to av dei som er skikkeli, dei to andre er heller fine. Det er 2 x 8,5 ET15 og 2 x 9,5 ET20 Felgane er etter ka eg veit runde og fine og uten skeivheter. Kom gjerne med bud, men dei er ikkje gratis, SÅ lite nytte har eg ikkje av dei:) Den felgen som er mest flass på, ikkje kantkjørt slik at sjølve aluminiumen e skada, berre lakken. Slenger og med et bilde av korleis felgane ser ut på min Bmw E39 Mvh. Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 De følger ikke med dekk eller senterkopper ? Kan begynne på 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 De følger ikke med dekk eller senterkopper ? Kan begynne på 500,- Uten dekk, senterkopper hadde eg, men dei e eg rett å slett ikkje sikker på kor e henn, skal se om eg finne dei. 500,- blir ikkje nok til at eg selge dei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå